loading...
عـــــلی اکـــــــبر دیــــــــــمو
ali akbar بازدید : 2952 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

 

دل من اسیر اون چشم سیاته                           عشق من میدونی همیشه باهاته

اسمت همیشه تو قلبم میمونه                           به یاد اون چشات واست میخونه

بی تو که من اسیرم بی تو که من میمیرم                        ای عشق بمون عزیزم نرو تنها میمونم غریبم

با من توکه آشنا قلب عشق و صفا                     جونم واست میخونم بگیر دستم ای تو مهربونم

آخه تو همه وجودمی تو تاروپودمی                   تو تکیه گاهمی تنها تو پناهمی

ماه تو شبهامب خون تو رگهامی                       تنها تویی که میمونی همدم شبامی

تو تنها امیدمی قلب وجودمی                           تو مهربونمی عزیز جونمی

میخوام با تو بمونم که یک صدا بخونم               دوست دارم نازنین از ته ل بخونم

دل من اسیر اون چشم سیاته                           عشق من میدونی همیشه باهاته

اسمت همیشه تو قلبم میمونه                           به یاد اون چشات واست میخونه

بی تو که من اسیرم بی تو که من میمیرم                        ای عشق بمون عزیزم نرو تنها میمونم غریبم

با من توکه آشنا قلب عشق و صفا                     جونم واست میخونم بگیر دستم ای تو مهربونم






دانلود 



نوع مطلب : دانلود آهنگ های مجید یحیایی، 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
h
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 784
  • بازدید کلی : 47,838
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو